PL  |  EN
Zaloguj / Zarejestruj Dla usługodawców

Wyszukaj Usługodawcę

Wyszukaj po dacie:

Jak działa strona KUUMA.pl i dla kogo jest przeznaczona?

Jak działa serwis KUUMA.pl?

KUUMA.pl to profesjonalne narzędzie do zarządzania rezerwacjami online klientów i zarządzania czasem pracy dla kosmetyczek, makijażystek, fryzjerów, trenerów osobistych, manicurzystek i innych usługodawców branży zdrowia i urody prowadzących własne firmy. Najważniejszą funkcjonalnością portalu jest wygodny i przejrzysty kalendarz wizyt, który umożliwia sprawną i profesjonalną obsługę klientów. Dzięki niemu widzisz wszystkie rezerwacje w jednym miejscu, możesz sprawdzić historię wizyt u klienta a także prowadzić z nim komunikację. Serwis KUUMA.pl to także wyszukiwarka usług i usługodawców w Twojej okolicy. Zaprezentujesz w niej swoją ofertę i umożliwisz składanie rezerwacji na twoje usługi online, jak również znajdziesz w niej i zamówisz online wizytę specjalisty z dojazdem do domu, biura, studia czy innego, wybranego przez Ciebie miejsca, bądź w salonie specjalisty. 

 

Dla kogo jest przeznaczony portal kuuma.pl?

Portal KUUMA.pl przeznaczony jest dla następujących kategorii zawodowych działających w szeroko pojętej branży zdrowia i urody: Dietetyka, Fotografia, Fryzjer, Kosmetyczka, Makijaż/Wizaż, Masaż/Rehabilitacja/Refleksologia, Pedicure, Manicure, Stylista, Trener Personalny. Co istotne pierwotnie portal zakładał dostępność wyłącznie dla usługodawców działających mobilnie. Obecnie jest możliwość określenia sposobu świadomych usług na: mobilne, stacjonarne, mobilne i stacjonarne. Nie ma znaczenia, czy jesteś specjalistą poczatkującym, który dopiero buduje bazę klientów, czy takim który już taką bazę posiada. Usługodawca poczatkujący może wykorzystać swój profil głównie do budowania bazy klientów, poszukiwania usługobiorców, promowania swoich usług, zwiększania zasięgów. Usługodawca, działający w branży od dawna, posiadający dużą bazę klientów może dzięki KUUMA.pl sprawnie zarządzać kalendarzem i rezerwacjami, a także do budowania rozpoznawalności i renomy w sieci.

 

Jak mogę poinformować moich klientów o możliwości założenia rezerwacji przez portal KUUMA.pl?

Najskuteczniejszym sposobem informowania klientów o możliwości założenia rezerwacji na Portalu KUUMA.pl jest:

1. Informowanie o takiej możliwości na swoich profilach w mediach społecznościowych w formie postów i aktualności, ale także przez skonfigurowanie na Twoim firmowym profilu na facebook przycisku "Zarezerwuj teraz" i dodanie w linku adresu profilu usługodawcy. 
Aby dodać przycisk wezwania do działania - "Zarezerwuj teraz" na stronie facebook: 

- Przejdź do swojej strony facebook. Kliknij opcję + Dodaj przycisk pod zdjęciem w tle strony. 

- Wybierz przycisk z menu rozwijanego i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. 

- Kliknij opcję Zakończ.

2. Linkowanie do oferty i portfolio założonego na KUUMA.pl kiedy klient prosi o przesłanie oferty, cennika lub portfolio.

3. Informowanie klientów rezerwujących wizyty przez telefon, e-mail, osobiście a także przed wiadomości w mediach społecznościowych o możliwości skorzystania z rezerwacji online na stronie KUUMA.pl, najłatwiej zrobić to przez przesłanie linka do Twojego profilu usługodawcy.

4. Umieszczenie adresu profilu usługodawcy z KUUMA.pl na wizytówkach i ulotkach, w tym w firmowej wizytówce google przez zamieszczenie linka do profilu usługodawcy w miejscu adresu strony. 
Aby dodać adres Twojego profilu usługodawcy do wizytówki Google:  

- Zaloguj się w Google Moja Firma. Jeśli masz wiele lokalizacji, otwórz tę, którą chcesz zarządzać. 

- Kliknij sekcję adresów URL. W zależności od kategorii firmy może wyświetlić się opcja dodania dodatkowych adresów URL. 

- Wpisz adresy URL Twojego profilu usługodawcy w odpowiednich polach. 

- Kliknij Zastosuj.

System rezerwacji i kalendarz

Czym jest kalendarz rezerwacji i do czego służy? 

Kalendarz rezerwacji KUUMA.PL to profesjonalne narzedzie online dla salonów i usługodawców branży zdrowia i urody, dzięki któremu możesz sprawnie zarządzać swoim biznesem. Kalendarz jest dostępny po zalogowaniu do profilu usługodawcy w zakładce "Moja kuuma".

Jak skonfigurować swój kalendarz rezerwacji?

Czy rezerwacje założone online przez stronę KUUMA.pl będą widoczne w moim kalendarzu?

Czy mogę dodać do kalendarza rezerwację klienta, który dokonał jej telefonicznie, mailowo lub dowolną, inną drogą niż przez portal KUUMA.pl?

 

Czy muszę potwierdzić rezerwację dokonaną przez klienta?

Nie musisz potwierdzać rezerwacji założonej online przez klienta, ani wprowadzonej przez Ciebie ręcznie do kalendarza rezerwacji, są one potwierdzane automatycznie, tuż po wprowadzeniu jej do kalendarza. Zarówno klient jak i usługodawca otrzymuje email z potwierdzeniem, numerem rezerwacji, datą, godziną i miejscem wykonania usługi. 

 

Jak dowiem się, że klient złożył rezerwację wizyty?

Czy klient otrzyma przypomnienie o wizycie? Niezwłocznie po założeniu rezerwacji przez klienta pojawi się ona w Twoim kalendarzu rezerwacji, a także otrzymasz wiadomość na adres mailowy podany przy zakładaniu profilu usługodawcy na KUUMA.pl

Planuję urlop, jak zaznaczyć czas wolny w kalendarzu?

 

Czy istnieje ryzyko, że więcej niż jeden klient złoży rezerwację na tę samą godzinę?

Kategoria

Pytania i Odpowiedzi

Kategoria

Pytania i Odpowiedzi